Kizo osiągnął w szybkim tempie ogromną popularność, liczba wyświetleń teledysków na YouTube wnosi już prawie miliard. Twórczość Kizo ma tyle samo zwolenników co przeciwników. Sygnowane jego imieniem produkty wysprzedają się w ekspresowym tempie. Ostatni produkt batoniki od Kizo „Kizzersy” osiągnęły bardzo dobre wyniki sprzedażowe. „Kizzersy” pojawiły się w sklepach sieci Biedronka. Teraz czas na kolejny produkt pizza od Kizo „Sukcesiliana”, ich sprzedaż została wprowadzona do sieci sklepów Żabka. Również w przypadku tego produktu Kizo może być zadowolony w ciągu zaledwie pięciu miesięcy sprzedanych zostało ponad milion pudełek pizzy. Pizza od 25.11. trafiła również do sieci sklepów Biedronka. Mrożona pizza od Kizo robi furę podobnie jak inne produkty. Jak widać fala hejtu oraz wiele nieprzychylnych komentarzy wśród internautów na temat twórczości Kizo, nie mają negatywnego wpływu na rozwój jego biznesu oraz. Nie brakuje fanów jego twórczości, którzy chętnie sięgają po produkty sygnowane ksywą rapera.